onsdag 21 januari 2009

Växtkraft 2

Jaha, då har jag klätt på A dagens outfit.

Tänkte att jag skulle använda den nyinköpta bodyn Splash i brunt från Nanoou. När jag köpte den på Freds värld i Lysekil (också på rea) så var tanken att han skulle ha den på dopet i februari. Köpte en 68 och frågade (med vetskap om min tjocke son) om storleken och fick svaret att de är normala. Insåg för ett par dagar sedan att den nog skulle vara för liten i februari... Så jag tänkte använda den idag. Tyvärr är A både för bred och för lång (så mycket för normala i storleken...) redan nu. Så där står jag nu med en superfin body som jag bara har tvättat och alltså provat (och som A kräktes på så den måste vi tvätta en gång till) men som inte kommer att kunna användas *tandagnissel*. När jag för en gångs skull köpte en splirrans ny lite dyrare body så är den för l i t e n. Så det fick bli svart body och mjuka jeans med knallblåa muddar istället - en ligistbäbis!

Men jag kan inte låta blir att tänka - S K I T!

1 kommentar:

Linda sa...

Åhhh fy vad irriterande!
Kanske du kan sälja en på Tradera ist för sonen?;)