måndag 19 januari 2009

Vill göra en Jenny...

Uppvuxen med Nationalteaterns Kåldolmar och Kalsipper som det 70-talsbarn man (ändå) är, har jag just nu väldigt stor lust att göra en Jenny. Ja, ni vet mamman som rymmer till sjöss för att hon är så trött på hem och barn.

Jag är Jenny - whoop ba do do do - Jenny, havets skräck!
Jag är Jenny - whoop ba do do do - rysligt rå och fräck!

Eller också kan jag kanske sätta ut Arvid på Tradera till utropspris 1 kr. Fast det är ju det med att bud är bindande... Kan bli jobbigt om det visar sig att han är snäll och gullig i morgon så att jag ändrar mig...

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hmmmm... man kan ju alltid lägga in ett högt reservationspris... *ler*

är det bättre idag på gnällfronten????

Åsa sa...

Eller köra mygelprincipen och låta moster bjuda högst om det skulle vara så att du råkar ändra dig...

Jag är nog lika gnällig som Arvid idag skulle jag tro. Gnäll-Åsa.