onsdag 21 januari 2009

Om det ändå vore sant...

Okej, det här blir dagens sista inlägg - jag lovar!

Inatt drömde jag att O hade fixat klart trappan så till den grad att det bara handlade om att M Å L A den. Det var en helt underbar känsla. Så oj, vad besviken jag blev när jag vaknade och insåg att det hela bara var en D R Ö M.

Så här ser vår trappa ut idag. Den var tidigare täckt med en spygrön, väldigt lurvig heltäckningsmatta och under det någon typ av platsmatta. För tillfället är den verkligen inte speciellt vacker, men jag har det hellre såhär och vet vad jag sätter fötterna på...



Vi funderar på att måla trappan vit och lägga någon typ av matta på stegen. Det lutar åt grafitgrå heltäckningsmatta (med kort lugg!). Det var alltså det jag drömde, att allt tråkigt grundarbete var gjort och bara det roliga återstod.

Ja, vad är väl en färdigfixad trappa, om inte alldeles, alldeles...
Alldeles U N D E R B A R!

Inga kommentarer: